Beställ Bloggdesign

Att beställa en unik bloggdesign: (090123)

Du kan få en Bloggdesign på tre olika sätt:

  • 1.  Lotteri: Hur ofta du har chans att vinna beror helt på hur många jag lyckas sälja & tid.

  • 2. Beställning: Du kontaktar mig och intresserar dig för att köpa en bloggdesign.
    Jag gör den precis efter dina önskemål, Färger, Storlek, Bilder alt. att jag får fria händer.
    Under designens gång kommer jag visa resultat och du får hela tiden chansen att tycka till..
    Jag gör den helt efter dina önskemål.

  • 3. Säljes: Under kategorin Säljes lägger jag ut färdiga designer som jag säljer ut.



  • Vad får du?:

    Eftersom du betalar för bloggdesignen blir allt ditt, dvs:

  • Koderna till Bloggen
  • Bilderna

  • .PSD Filerna (Så du kan ändra dom viktigaste sakerna i Photoshop)

  • (Obs, En copyright logga kommer att finnas på din design, t.ex "designed by | studioskuum")



    Betalning:

    När du valt att köpa en design, Vare sig en färdig eller en helt ny efter dina önskemål..
    Så betalar du inget förs hela designen är klar, och självklart får du se allt på en liten testsida.
    Pengarna sätts in på mitt konto, Därefter får du alltihop, Även hjälp om hur och vart du ska kopiera in allt.

    Dessutom får du livstidsgaranti på bloggdesignen, Vilket betyder att så länge du använder bloggdesignen, Hjälper jag dig med den, T.ex byta bild, Ändra nått i Headern alt. lägga in någon kod som du inte vet hur man gör.



    Priser:

  • Lotteri: 0kr

  • Unik: 200kr
  • (Obs, Utgå från att betala minst 200kr, max 250kr. Beroende på tid och arbete kan priset ändras.
    Tänk på att 200kr är Billigt med tanke på hur många timmar jag lägger ner åt dig. :-)



    Kontakta Mig:

    Du kan antningen skriva under kommentarerna på den här sidan så hör jag av mig.
    Du kan också skicka ett Mail, Eller adda på MSN: [email protected]
    Har du frågor, nått du inte förstår eller liknande så passa på och skriv här under :-)

    En unik design från mig kan ta mellan ca 1-3 dagar, Max en ca 1 vecka.
    Eftersom jag jobbar i verkligheten så kan just det avgöra lite. Men jag ser alltid till att försöka fixa den så smidigt som möjligt.

    Kommentarer
    Postat av: emmelie

    har du lust och göra en design till mig??

    jag har bara 3 grejor jag vill ha med sen har du fria händer!!

    MvH emmelie

    2008-09-30 @ 11:14:57
    URL: http://tvabarnochcancer.blogg.se/
    Postat av: emmelie

    hej, du kan skicka till min mail [email protected]

    eller msn [email protected]

    hur lång tid tar det att göra den??

    2008-09-30 @ 16:53:38
    URL: http://tvabarnochcancer.blogg.se/
    Postat av: Jennie

    Säger bara wow, wow, wow!!!!

    En snyggare sida har jag nog inte sett!!!

    Vill ju helst lära mig detta själv men kanske måste jag använda mig av dig ändå ;-)

    Kontaktar dig senare isf.

    Men oj oj säger jag!!!

    2009-01-29 @ 10:37:48
    URL: http://egosidan.blogg.se/
    Postat av: beetty

    Jag skulle möjligtvis vilja ha hjälp :)

    Vill ha så mkt på min blogg som jag inte själv kan göra ;)..

    2009-01-29 @ 22:21:18
    URL: http://freshing.blogg.se/
    Postat av: Baso

    Hade lätt betalat dig om jag haft råd till att designa nåt :D

    2009-01-31 @ 20:36:49
    URL: http://www.Baso.nu
    Postat av: Johanna

    Hej! Har addat dig på msn, skulle hemskt gärna vilja få min blogg designad av dig om du har tid?



    Mvh / Johanna Holmgren

    2009-02-01 @ 16:21:36
    Postat av: Ida Forsbeg

    Shit ! jag måste ju bara säga att du är superduktig på det du gör.

    :)

    2009-02-21 @ 14:46:24
    URL: http://idilop.blogg.se/
    Postat av: Helena

    Hej har tittat igenom din blogg och säger bara en sak WOW! Hur lång är kön? Det går inte att klicka på länken mail för jag tänkte maila dig men addar dig istället då kanske. Vh /H

    2009-03-05 @ 18:50:00
    URL: http://helenasliv.blogg.se/
    Postat av: Alexandramarias

    Vad fina du gör! Känner mig riktigt B nu, hahah!

    2009-07-12 @ 16:02:02
    URL: http://alexandramarias.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0